• Contact

    SUPPORT+31 (0)85 - 04 35 450

Service

Bestellen

Wij geven de voorkeur aan persoonlijk contact. Zodat wij telefonisch of “face to face” u mogen begeleiden bij het maken van de juiste keuze uit het ruime hedendaagse technische aanbod.
Bestelling ontvangen wij graag per email of fax, dit om communicatie fouten te voorkomen. Na het ontvangen van uw bestelling zenden wij u een orderbevestiging per email met daarop de prijs, levertijd en verzendwijze waarmee wij de goederen bij u aanleveren.

Verzenden

Bestellingen die op werkdagen voor 16:30 uur geplaatst zijn en waarvan de goederen op voorraad zijn. Worden dezelfde dag verstuurd.
 
Standaard verzendingen binnen Europa worden bezorgt door UPS of DHL. Wij maken de keuze afhankelijk van het afleveradres en het volume van u bestelling. De levering vindt doorgaans tijdens kantooruren plaats. Als u niet aanwezig bent zal het pakket nog eenmaal worden aangeboden. Indien er bij de tweede keer niemand aanwezig is ontvangt u een bericht bij welk “pick-up point” uw pakket af te halen is.

 
Wij verzenden zonder bijkomende kosten, zolang de totale orderwaarde van uw bestelling boven de 75,00 euro exclusief BTW is. Bij bestellingen met een lagere totale waarde, belasten wij U 7,00 euro bijdragen in de kosten van verzending door.
 
Als wij op vrijdag verzenden, dan wordt deze zending op maandag geleverd. Het kan wenselijk zijn dat de bestelling op zaterdag nodig is.  Maak dit bij ons telefonisch of per email kenbaar. Aan deze service zitten geen extra kosten verbonden.
 
Zodra uw bestelling verzonden is ontvangt u een verzendbevestiging, met daarin “trace and trace code” waarmee u de bestelling kunt volgen.
 
Indien U behoefte heeft aan een andere leveringsmethode. Zoals wereldwijde zending, koerier, expresse zending, na 18:00 uur of andere leveringsdatum. Het behoort tot onze dagelijkse werkzaamheden. Vraag ons naar de mogelijkheden. De kosten hiervan zijn van vele factoren afhankelijk. Wij maken u graag een passende aanbieding.

Betalingen

De manier waarop u wilt betalen kunt u aangeven tijdens het bestelproces. U kunt uw bestelling op de volgende manieren betalen:

iDeal
iDeal is de online betaalmethode van de Nederlandse banken. iDEAL staat voor het direct betalen van uw bestelling via je eigen internetbank. Voordeel: de betaling wordt direct geautoriseerd en kan daarom snel worden afgeleverd.

Creditcard (Visa en MasterCard)
Tijdens het betalen met de creditcard wordt ook je cv2 code gevraagd. Dit is het driecijferig nummer achterop je creditcard. 

Paypal
Met PayPal betaalt u snel en veilig online. PayPal beschermt u tijdens het online winkelen.

Op rekening
Dit geschiedt na controle bij de kredietverzekeraar.

Pin automaat

Levertijden

Voor ruim 30.000 artikelen geldt een levertijd van maximaal 24 uur, als deze voor 16:30 uur besteld en betaald is. De 24-uurs levering geldt voor bestellingen binnen Nederland en België.
Indien U bestelde artikel(en) door tussentijdse verkopen niet op voorraad is. Geldt een gemiddelde levertijd van ca. 72 uur.

Retouren

Als service en klant gerichte organisatie. Hebben wij moeite met ontevreden klanten. Natuurlijk hebben wij begrip als u goederen terugstuurt. Wij vragen u wel onze retourprocedure te volgen voor een soepele afwikkeling.
 
Wij hanteren een bedenktijd 10 werkdagen. Binnen deze periode kunt u melding maken wat u retour wilt zenden.
 
Controleer voorafgaand aan het contact met een van onze medewerkers of de “retour uitzondering” betrekking heeft op uw retourzending. Graag vernemen wij van u, om welk ordernummer het gaat en wat u retour wilt sturen. Tevens willen wij leren van de rede “waarom” u dit retourneert, zodat wij u in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn.
 
Uitzonderingen:
Wij hebben wel enkele uitzonderingen waarbij goederen niet retour kunnen.
  1. Goederen mogen niet gebruikt zijn.
  2. Goederen moeten nog origineel verpakt zijn. Verpakking mag niet geopend of vervuild zijn.
  3. Tandriemen kunnen niet retour. Deze worden per bestelling van een wikkel afgesneden.
  4. Lineaire assen en geleide rails kunnen niet retour.
  5. Extreme aantallen, die speciaal besteld zijn.
  6. Goederen die afwijken van ons standaard leveringsprogramma.
  7. Wij crediteren geen gemaakte kosten. Denk hierbij aan verzend, koeriers of expresse kosten.
Retour afwikkeling:
Zodra U akkoord heeft gehad van de klantenservice. Kunnen wij U retourzending ontvangen. Na ontvangst wordt er binnen 5 werkdagen een creditnota verstuurd en wordt het gecrediteerde bedrag op de rekening waarmee U betaald heeft, teruggestort.

Garantie

Wij verstrekken zelf geen garantie. De beoordeling wordt gedaan door de fabrikant. Wij hebben bij de afwikkeling een bemiddelende rol tussen u en de fabrikant.